Publicat pe

ultima zi de vară

ultima zi de vară despletit-o-am din coama arşiţei şi ascuns-o-am după ureche. (cântă)

s-a alintat pe rând, albastră, verde, violetă şi zglobie ca o adolescentă naivă, aşteptând să se îndrăgostească de primul prinţ ce i-o ieşi în cale. doar ştii bine, femeile nu-s naive! (nici vara…)

ciorchinele-i de mătase dulce gustatu-i-l-am fără să vrea, de pe buzele ude. pălmuitu-m-a zgomotos, dar cu ochii scânteind de poftă. (fiinţe vulnerabile)

libidoul creşte, toată tensiunea sexuală acumulată în vremea caniculei stă să muşte din vulve şi coapse, să sugă lobii urechii stângi şi falusuri nerăbdătoare, printre roadele câmpului şi ale fanteziilor coapte. (penetrează-mi fiinţa flămândă, şopteşte cineva)

hai să fugim în lume! ne adunăm două-trei boarfe şi o sticlă cu apă. punem şi nişte pere zemoase, scoica în care se aude marea şi un caiet de schiţe, să ne desenăm în fiecare zi, să vedem cum ne schimbăm. (aşteaptă-mă)

P1000937

 

ce trebuie-ţi mai mult pentru o vară?

Despre groovy baby!

i need no ",s" in this life!

Lasă un comentariu